drewno kominkowe jak ukladac

Jak rzucić palenie Cold Turkey i uniknąć tych nieprzyjemnych efektów ubocznych

Jeśli jesteś palaczem, prawdopodobnie chcesz, aby zamknąć. Większość palaczy robić. Powszechnie wiadomo, że palenie jest szkodliwe dla zdrowia. Widać znaki ostrzegawcze wszędzie w tych dniach, a nie tylko, że palenie jest zakazane w miejscach publicznych na całym świecie. Palenie nie jest już akceptowane aktywności towarzyskich kiedyś, te czasy już minęły. Palenie jest leczony na końcu, co to jest; choroba.

Ale rezygnując papierosów może być trudnym zadaniem. Jak już wspomniano, jest to choroba, to szkodzi organizmowi, a ponieważ zawiera nikotynę, jest bardzo wciągająca. Więc kiedy próbują rzucić, twoje ciało zaczyna wysyłać sygnały do ??mózgu, że coś jest nie w porządku, a wystąpią objawy odstawienia.

Te objawy odstawienia są tym, co czyni większość ludzi nie kiedy próbują rzucić palenie. Większość z nich jest jednak psychologicznym; stres, rozdrażnienie, krótkie temperament i pragnienia. I mogą trwać przez kilka tygodni!

Więc jak można ich uniknąć? Prosty; stosując sprawdzoną metodą, który informuje mózg ignoruje te objawy; Neuro Linguistic Programming lub NLP, forma hipnozy.

Być może słyszeliście o wykorzystaniu hipnozy, aby rzucić palenie, a to dlatego, że to działa! Większość ludzi, którzy próbują ten sposób uda; jest udowodnione do pracy za każdym razem.

Ale przechodząc do hypnotherapist może być kosztowne, a czasami może to potrwać kilka sesji, zanim będzie w pełni działa.

Więc dlaczego powinieneś zobaczyć hypnotherapist, kiedy można po prostu odłożyć papierosa za darmo?

Cóż, prawdopodobnie próbował że przed i to nie działa tak dobrze, poza tym, płacąc za sesje hipnozy opłaca w dłuższej perspektywie, ponieważ nie będą tracić swoje ciężko zarobione pieniądze na nałóg, który potencjalnie może cię zabić ,

Wpis zawdzięczamy